سریال squid game و برندینگ

سریال squid game و برندینگ

سریال squid game و برندینگ

سریال کره ای Squid Game که به تازگی در سطح جهان بسیار معروف شده و جز پربازدیدترین سریال های نتفلیکس محسوب می شود.

سریال Squid Game یک مجموعه درام از کشور کره جنوبی است که توسط هوانگ دانگ هیوک نوشته و کارگردانی شده است. این کارگردان بیشتر برای تولید فیلم‌های «Silenced» و «Miss Granny» شناخته می‌شود.

اما این سریال او با الهام از یک بازی مربوط به کودکان و نوجوانان کره‌ای در دهه‌های 1970 و 80 میلادی با نام بازی مرکب تولید شده است. بازیگران این اثر نیز تا آنجا که دست سازندگان آن باز بوده، از ستارگان سینمایی هستند. بنابراین این سریال مملو از بازیگران مشهور کره‌ای و البته تعدادی از تازه واردان در دنیای بازیگری است.

داستان این سریال مبنا دارد بر اینکه شما مجبورید کاری را انجام بدهید، اونم اینه که هر کسی در بازی وارد می شود به اختیار خودش است و هیچ کس در این موضوع دخیل نیست و هر کسی یه مشکلی دارد که بیشتر این مشکل ها بخاطر “پول” است.

قصه سریال Squid Game داستانی از افراد مختلف است که به دلایل متفاوتی در زندگی خود شکست خورده‌اند؛ در واقع 456 شخصیت بدهکار در زندگی اجتماعی، باید برای یک جایزه میلیون دلاری مبارزه کنند. تمام این انسان‌های گرفتار و بدهکار در یک دوره ویژه دعوت نامه‌ای برای پیوستن به یک بازی بقا گونه دریافت می‌کنند که پیروز آن میلیون‌ها دلار برنده خواهد شد و بازنده نیز نابود خواهد شد.

بازی توسط اشخاص نامعلوم در مکان نامعلومی برگزار می‌شود که در آن شخصیت‌های شرکت کننده در یک مکان محدود زندانی‌ شده‌اند تا زمانی که برنده نهایی اعلام شود. بیشتر بازی‌هایی که در اینجا استفاده می‌شود نیز بازی‌های معروف دوران کودکی در کره جنوبی در دهه 1970 یا 80 میلادی، شامل طناب کشی و تیله‌بازی است. / ویجیاتو

سریال squid game و برندینگ

تکنیک های برندینگ

این سریال مانند سریال Money Heist از لباس های رنگی قرمز استفاده می کنند که همین امر باعث شده تا در تمام جهان لباس های ملقب به این سریال تولید و فروخته شود.

از جنبه ی دیگر استفاده از اشکال مربع، دایره و مثلث می باشد که نشانگر درجه ی افراد در این سریال می باشد که همین شکل گذاری باعث استفاده شدن در کیک ها و … شده است و به یک نماد تبدیل شده است.

نمادی که باهم میبینم هم در اصول برندینگ در این سریال به این شکل رعایت شده است که حتی روی نوشیدنی هایی که در این سریال میبینید لوگوی Squid Game استفاده شده است.

نمادهای Squid Game

در تصاویر زیر می توانید نمادهای اصلی این سریال را که همان مثلث، دایره و مربع می باشد را ببینید که به صورت بسیار حرفه ای و اصولی در تمامی قسمت ها رعایت و استفاده شده است، حتی در نوشیدنی ها و حتی جایزه هایی اهدا می کنند.

سربازان سریال squid game
سربازان سریال squid game

برندینگ در نوشیدنی ها
برندینگ در نوشیدنی ها

لوگو سریال Squid Game
لوگو سریال Squid Game

درآمدزایی از برندینگ:

در بعضی از موارد که جدیدا بعضی از افراد که برندینگ شخصی خودشون رو دارن و یا حتی برند های بزرگی که حالت شرکت یا کمپانی دارند، اقدام به فروش وسایل و یا لوازمی مانند: تیشرت و ماگ و کلاه و … که لوگوی اون برند روی آنها چاپ شده، می کنند و از همین روش درآمدزایی می کنند.

اما در بعضی موارد دیده شده که افراد اقدام به راه اندازی تولیدی خود در زمینه های مختلفی اعم از: پوشاک می کنند و روش درآمدزایی آنها به این شکل است.

البته این راه ها فقط و تنها راه ها نیستند بلکه راه های زیادی وجود دارد که حتما در پست های بعدی به آن می پردازم و توضیحات مفصل تری در این باره خواهم داد.

امیدوارم که از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید. حتما فراموش نکنید که برای ما کامنت بزارید.

حتما بخوانید: ارز دیجیتال چیست؟

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *