وظایف مشاوره تبلیغاتی
وظایف مشاوره تبلیغاتی
سلام خدمت همراهای عزیزم، امروز میخوام بهتون بگم که یه مشاوره تبلیغاتی چیکارا باید انجام بده و چه گزارش ها و تحلیل ها و حتی چه ایده هایی برای کسب و کار داشته باشه.
خدماتی مانند:
بررسی اولیه کسب و کار شما
ایجاد استراتژی و در مرحله بعد راه کار برای ادامه کار
بررسی نهایی کار
ارائه گزارش کار به کارفرما
ایده پردازی
جلسات منظم هفتگی و ماهانه
حتما بخوانید: داشتن مشاور تبلیغات مهم است؟
وظایف مشاور تبلیغات
- شناخت شرایط سازمان و تهیه گزارش شناخت از محصولات، خدمات و کمپانی طرف قراردادش.
- برنامه ریزی و اجرای برنامه های تحقیقاتی و مطالعاتی مورد نیاز سازمان ها در حوزه تبلیغات و برندسازی
- طراحی یک برنامه تبلیغاتی ( تقویم تبلیغاتی ) برای ساختارمند کردن برنامه های تبلیغاتی
- تعیین بودجه بندی مناسب در شرایط سه حالت خوش بینانه، عادی و سختگیرانه، برای تقویم تبلیغاتی یاد شده.
- طراحی یک برنامه اجرای (Action Plan ) قابل استفاده برای اجرای دقیق کمپین ها و برنامه های تبلیغاتی
- پیش بینی و طراحی کمپین های تبلیغاتی در تقویم تبلیغاتی به فراخور نیاز
- انتخاب پیمانکاران تبلیغاتی و نظارت بر عملکرد آنها برای عینیت بخشی هرچه بیشتر به برنامه های تبلیغاتی طراحی شده.
- گزینش رسانه های اثربخش تبلیغاتی با توجه به میزان نرخ تبدیل و قیمت در زمینه رسانه های دیجیتال و رسانه های سنتی
- آموزش پرسنل کارفرما در حوزه تبلیغات و کمک به استخدام نیروهای مدنظر در این حوزه
- و در نهایت، مشاور تبلیغات وظیفه تسهیل فرآیند سنجش اثربخشی تبلیغات را از طریق گروه های تحقیقات بازار فراهم می کند.
وظایف مشاوره تبلیغاتی
Add a Comment